رشد صادرات پنبه آمریکا به آسیای جنوب شرقی

اطلاعات آماری صادرات کشاورزی کشور آمریکا که توسط دپارتمان کشاورزی (USDA) منتشر شده است، حاکی از افزایش صادرات پنبه این کشور به جنوب آسیا در سال ۲۰۱۷ -۲۰۱۸ می‌باشد. از کشورهای جنوب آسیا بر اساس ارزش ویتنام بیشترین واردات را داشته و سپس اندونزی و تایلند کشورهایی هستند که باعث رشد صادرات آمریکا در این منطقه شده‌اند. این کشورها نسبت به سال قبل ۱۰% و بیشتر رشد در واردات پنبه از آمریکا را داشته‌اند تا با تبدیل آن، کشورهای جنوب شرقی آسیا بیشترین صادرات پارچه را داشته باشند.

با توجه به تولید پایین پنبه در این منطقه، نیازها از طریق واردات برآورده می‌شود. اطلاعات رشد بیشتر را در دوره ۲۰۱۸-۲۰۱۹ پیشبینی کرده و دو کشور ویتنام و اندونزی را همچنان پیشتاز واردات پنبه از آمریکا می‌داند. چیزی که رشد متعاقب این کشورها را در تولید و صادرات پارچه به همراه دارد.

براساس پیشبینی‌های تولید پنبه در سال ۲۰۱۸ -۲۰۱۹ ، بیشترین تولید توسط کشورهای چین، برزیل و آمریکا و سپس استرالیا صورت خواهد گرفت. بازار جهانی تغییر چندانی در صادرات پنبه از استرالیا را نشان نداده و بیشتر حکایت از افزایش صادرات کشورهای آمریکا و برزیل می‌نماید.  در نهایت گزارش این دپارتمان نشان می‌دهد کشور هند همچنان بیشترین مصرف را از پنبه در بین کشورهای جهان داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین نوشته ها

پارچه تریکو برای چی خوبه

در بازار پارچه تریکو یک سری سوالات عمومی و کلی داریم که چند کلمه بیشتر نیستند. ولی پاسخ به اونها خیلی بیشتر از چند کلمه و جمله نیاز داره. پرسش هایی مثل «ببخشید تریکو دارید؟» یا «قیمت تریکوهاتون چنده؟» و خب البته این سوال کلی که پارچه تریکو برای چی خوبه

قبل از اینکه به این برسیم پارچه تریکو برای چی خوبه، لازمه شناخت بیشتری نسبت به پارچه تریکو پیدا کنیم. قبلا در مورد پارچه تریکو بافت حلقوی و تفاوتش با پارچه های تاری-پودی نوشتیم: در مورد تریکو بیشتر بدانیم!

ادامه مطلب »