فروش پارچه تریکو در کرج

فروش پارچه تریکو در کرج

بازارهای سنتی پارچه تریکو معمولا در شهرهای بزرگ مشخص هستند. مثلا در تهران بیشتر بورس پارچه فروش های بافت حلقوی یا تریکو در خیابان فلسطین است. بخشی از فروشندگان هم در بازار تهران مستقر هستند. اما در سایر شهرها چطور؟ اگر قصد خرید حضوری پارچه تریکو در اصفهان، مشهد، تبریز را هم داشته باشید راسته فروشندگان تریکو را شاید بتوان با پرس و جویی در بازار یافت. این روزها مشتریان زمان زیادی جهت بررسی بازار ندارند. از این رو خرید اینترنتی پارچه تریکو هم جای خود را کم کم در بین مخاطبین این دسته از پارچه ها باز کرده است.

فروش عمده و متری تریکو در کرج

در کرج فروشگاه های پارچه فروشی در نقاط مختلفی از شهر میتوان یافت. برخی از آنها پارچه های تریکو را نیز در سبد محصولات خود دارند و نیازهای مشتریان را تامین می نمایند. معمولا پارچه های تریکو به صورت کیلویی در تامین عمده ارائه می شوند. فروشگاه اینترنتی بافت مارت نیز در راستای پوشش تقاضای پارچه تریکو در کرج و استان البرز اقدام به تامین و فروش این پارچه در سالهای اخیر نموده است. البته فروش این فروشگاه اینترنتی مختص کرج نبوده و با توجه به ثبت سفارش از طریق وبسایت تامین پارچه تریکو به صورت عمده و متری در تمامی نقاط ایران میسر شده است. شهروندان کرجی این مزیت را دارند که در زمان کمتری محصول مورد نظر خود را تحویل گیرند. تحویل سفارش انواع بافت پارچه تریکوی موجود در بافت مارت در شهر کرج علاوه بر پست از طریق پیک و تاکسی های اینترنتی مثل اسنپ و تپسی نیز میسر است. همچنین تولیدکنندگان و خیاطان کرج نیازی به صرف هزینه و زمان اضافی جهت مراجعه به بازارهای مربوطه در تهران را نداشته و به راحتی با صرف وقت کمتر میتوانند پارچه های موردنظر خود را از کرج تهیه نمایند.

تماس با مشاوران: ۰۲۱۲۸۴۲۷۴۷۲

پارچه تریکو

پارچه های تریکو بافت های مختلف و کاربردهای مختلفی دارند.(بخوانید: پارچه تریکو برای چی خوبه؟!) تریکو یک نام عام برای پارچه هایی با بافت حلقوی است که بافتی راه راه مشابه بافتنی های سنتی دارند. از بافت ریز تا بافت های درشت را میتوان در پارچه های تریکو یافت. جنس پارچه تریکو بستگی به نخ به کار رفته در بافت آن دارد. نام گذاری پارچه های تریکو معمولا با درنظر گرفتن نام نخ بکار رفته در آنها یا بافت آنها انجام می شود.

انواع بافت تریکو

برخی از انواع پارچه های تریکو عبارتند از:

پارچه تریکو بافت یکرو: این بافت به صورت یکرو می باشد. یک طرف پارچه راه راه های ریز قابل مشاهده است. از بافت یکرو معمولا برای تولید تاپ، تیشرت، لباس زیر، دورپیچ نوزاد، هدبند، تونیک نازک و … استفاده می شود. بافت یکرو میتواند هم بدون کش و با کشسانی نرمال بافت تریکو باشد و هم می تواند درصدی نخ اسپانداکس یا لاکرا برای افزایش کشسانی و خاصیت ارتجاعی داشته باشد. هم چنین این بافت می تواند با نخ های متنوعی صورت گیرد. بعضی از نخ های مورد استفاده در بافت تریکو شامل پنبه، پلی استر، ویسکوز یا ترکیبی از آنها هستند. با توجه به نوع نخ مورد استفاده کاربرد پارچه ها هم متنوع می شود.

پارچه تریکو دورو: ضخامت بافت دورو معادل دوبل پارچه یکرو است. از پارچه دورو بیشتر برای دوخت تیشرت های دارای ایستایی، رامپر و سرهمی،لباس کودک، بلوز و شلوار راحتی و …. استفاده می شود.

پارچه تریکو جودون: این بافت که به صورت زنجیره های ریز قابل مشاهده است در تولید و دوخت پولوشرت و تیشرت های فرم سازمانی و فروشگاهی، تبلیغاتی و … مورد استفاده قرار میگیرد.

پارچه تریکو دورس: بافت دورس به دو دسته دورس دو نخ و سه نخ تقسیم میشود. پشت دورس سه نخ معمولا به صورت خارخورده یا کرکی است. این پارچه گزینه ای محبوب برای دوخت انواع هودی، سویشرت، جاگر و شلوار اسلش و بلوز شلوار است.

خرید پارچه تریکو چاپی در کرج

پارچه های طرحدار همواره از محبوبیت خاصی بین خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک برخوردار بوده اند. فروشگاه اینترنتی بافت مارت به عنوان تامین کننده پارچه تریکو در کرج انواع بافت تریکو را به صورت طرحدار با طرح های متنوع و خاص تامین می نماید. در بافت مارت انواع بافت یکرو و دورو را با طرح های گلدار، رنگین کمانی، حیوانات و …. میتوانید بیابید. پارچه تریکو چاپی در بافت مارت از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. استفاده از الیاف پنبه در بافت تریکو های بافت مارت سبب افزایش لطافت و نرمی این پارچه ها شده است.

تریکو طرح گلدار گل ریز نخ پنبه یکرو کشی کد 4021012
تریکو طرح گلدار گل ریز نخ پنبه یکرو کشی

 

انواع پارچه تریکو را می توانید در فروشگاه اینترنتی پارچه بافت مارت مشاهده نموده و با مقایسه طرح ها سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین نوشته ها

پارچه تریکو برای چی خوبه

در بازار پارچه تریکو یک سری سوالات عمومی و کلی داریم که چند کلمه بیشتر نیستند. ولی پاسخ به اونها خیلی بیشتر از چند کلمه و جمله نیاز داره. پرسش هایی مثل «ببخشید تریکو دارید؟» یا «قیمت تریکوهاتون چنده؟» و خب البته این سوال کلی که پارچه تریکو برای چی خوبه

قبل از اینکه به این برسیم پارچه تریکو برای چی خوبه، لازمه شناخت بیشتری نسبت به پارچه تریکو پیدا کنیم. قبلا در مورد پارچه تریکو بافت حلقوی و تفاوتش با پارچه های تاری-پودی نوشتیم: در مورد تریکو بیشتر بدانیم!

ادامه مطلب »