خرید پارچه – خرید اینترنتی پارچه

آخرین مطالب وبلاگ

پارچه تریکو برای چی خوبه

پارچه تریکو برای چی خوبه

در بازار پارچه تریکو یک سری سوالات عمومی و کلی داریم که چند کلمه بیشتر نیستند. ولی پاسخ به اونها خیلی بیشتر از چند کلمه و جمله نیاز داره. پرسش هایی مثل «ببخشید تریکو دارید؟» یا «قیمت تریکوهاتون چنده؟» و خب البته این سوال کلی که پارچه تریکو برای چی خوبه

قبل از اینکه به این برسیم پارچه تریکو برای چی خوبه، لازمه شناخت بیشتری نسبت به پارچه تریکو پیدا کنیم. قبلا در مورد پارچه تریکو بافت حلقوی و تفاوتش با پارچه های تاری-پودی نوشتیم: در مورد تریکو بیشتر بدانیم!

بیشتر بخوانید »

شما در خرید پارچه به چه نکاتی توجه می نمایید؟ آیا خودتان خیاط و دوزنده هستید؟ آیا مسئول تولیدی پوشاک هستید و در حجمی بالا اقدام به خرید می نمایید؟ شاید مصرف کننده ای باشید که بنا به سفارش خیاط یا مزون خود اقدام به خرید متری می نمایید. ترجیح شما خرید به شکلی سنتی و رفتن به بازار پارچه است یا خرید اینترنتی پارچه را در ذهن دارید؟

خرید عمده پارچه

صاحبان کسب و کار در حوزه پوشاک و مدیران تولیدی های لباس معمولا پارچه را به صورت عمده خریداری می نمایند. منظور از خرید عمده پارچه، خرید به صورت طاقه و عدلی است.

خرید پارچه
خرید پارچه

برخی صرفا به دنبال خرید ارزان هستند و قیمت پارچه عمده برایشان در اولویت میباشد. برخی تولید کنندگان پوشاک هدف گذاری خود را مبتنی بر تولید پوشاک ارزان نموده‌اند لذا سفارش عمده مورد نیازشان را بر همین مبنا انجام می دهند.

گروه دیگر از فعالان صنعت پوشاک و صاحبان کسب و کار در این حوزه گروه دیگری از مشتریان را هدف گذاری کرده و اقدام به تولید لباسهایی با کیفیت بالاتر می نمایند. لباس از جمله مهمترین ضروریات است و توجه به جنس پارچه به کار رفته در آن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

اهمانطور که در نوشته های وبلاگ بافت مارت در خصوص آشنایی با پارچه آورده شده است جنس نخ و نوع عملیات تکمیل تاثیر مستقیمی در قیمت پارچه دارد.

عوامل قابل توجه در خرید عمده پارچه

خریدعمده پارچه گردباف به صورت حضوری معمولا از بازار تهران یا خیابان فلسطین تهران صورت میگیرد. اگر خرید مستقیم از کارخانه بافنده پارچه صورت گیرد با حذف واسطه قیمت بهتری پیدا خواهد کرد. در خرید عمده پارچه حتما به مواردی چون اعتبار کارخانه بافنده، کیفیت نخ به کار رفته و نیز کارخانه تکمیل کننده پارچه که عملیات رنگرزی و تکمیل را روی پارچه انجام می دهند، می بایست توجه نمود. همچنین وزن و گرماژ پارچه را باید مدنظر داشت. و اینکه هر متر از پارچه مورد نظر شما چه وزنی دارد.

خرید اینترنتی پارچه

با توسعه تکنولوژی و تحولاتی که در حوزه های مختلف داشته است، خرید و فروش اقلامی چون پارچه نیز از مزایای مهمی برخوردار گشته است. تصور کنید که دیگر لازم نیست هزینه زیادی را صرف سفر شهر به شهر برای یافتن تامین کننده مناسب نمایید. می توانید از طریق اینترنت و با مقایسه تامین کنندگان مختلف نسبت به خرید اینترنتی پارچه اقدام نمایید. می توانید قیمت های مختلف را مشاهده نمایید. تصاویر متنوعی از انواع پارچه در دسترس شماست تا با آسودگی خرید اینترنتی پارچه را صورت دهید. بافت مارت یک بازار آنلاین پارچه است که تلاش می کند تجربه شما از خرید اینترنتی پارچه تجربه ای لذتبخش باشد.