پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری

تماس بگیرید

لطفا برای آگاهی از رنگبندی، قیمت روز و موجودی با ما تماس حاصل فرمایید.

فروش به صورت طاقه‌ای (۲۰ کیلوگرم) صورت می‌گیرد.
در صورت عدم موجودی رنگ مورد نظر، حداقل سفارش بافت برای این محصول ۲۰۰ کیلوگرم (حدود ۱۰ طاقه) به ازای هر رنگ اختصاصی می باشد.

در صورت تمایل لطفا از منوی سفارش عمده نسبت به تکمیل فرم مرتبط اقدام نمایید.

پردازش و ارسال محصولات از ۳ روز کاری می‌باشد. پس از تحویل مرسوله به شرکت پستی، کد رهگیری پستی مرسوله به اطلاع کاربر خواهد رسید. زمان تحویل کالا با احتساب زمان ارسال و با توجه به فرایندهای شرکت پستی می‌تواند بین ۷ تا ۱۰ روز باشد.

محصولات بافت‌مارت دارای ۷ روز ضمانت بازگشت کالا می‌باشند. این ضمانت شامل وجود مغایرت کالا با اطلاعات و مشخصات ثبت شده در صفحه محصول و یا ایراد فیزیکی در هنگام تحویل می‌باشد. با توجه به متغیرها و تنظیمات متفاوت رنگ در نمایشگرهای مختلف که سبب تغییر جزیی در نمایش رنگ پارچه می شود، به استناد رنگ نمی‌توان اعلام مغایرت نمود. جهت اطلاعات بیشتر لطفا قوانین و شرایط استفاده مطالعه شود.

اگر تمایل به سفارش عمده این محصول دارید، جهت استعلام و پیگیری لطفا فرم سفارش عمده را تکمیل نمایید.

ممکنه دوست داشته باشید

توضیحات

پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

پارچه بنا به کاربرد و نوع مصرف انواع گوناگونی دارد. کاربری متفاوت انواع پارچه سبب می شود تا کاربرد متنوعی داشته باشد. همانطور که می دانید طیف وسیعی از پارچه موجود است.

پارچه ها دارای اسامی، جنس و بافت متفاوتی هستند که به آنها کاربردی متنوع می بخشد. پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری از جمله پارچه های گردباف است.

پارچه های گردباف توسط ماشین های بافندگی گردباف بافته می شوند. ظاهر این ماشین ها گرد بوده و پارچه را به صورت گرد می بافد.

پارچه گردباف کاربرد و مصرف بسیاری در صنعت پوشاک دارد. در تولید البسه بالاتنه، شلواری، لباس زنانه، لباس کودک و انواع البسه ورزشی و … از پارچه گردباف بنا به طرح استفاده می شود.

پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری از جمله پارچه های محبوب در طیف پارچه گردباف محسوب می شود.

پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری

پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری با استفاده از نخ ویسکوز و لاکرا بافته می شود. بیشترین میزان مصرف را نخ ویسکوز با بیشتر از ۹۰ درصد در این پارچه دارد.

پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری از جمله پارچه های چهار فصل می باشد. مناسب برای شلوار زنانه است. این پارچه به دلیل خاصیت کشسانی راحت بوده و ایجاد حساسیت نمی نماید. روی این پارچه ویسکوز و به صورت تیپ لاکرا بافته می شود. پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری به صورت بغل بسته دولا با عرض های ۷۵ تا ۹۵ بسته به سفارش مشتری ارائه می شود.

شلوار زنانه و دخترانه متنوعی را در بازار خواهید یافت که با این پارچه دوخته شده اند. به دلیل راحتی و دوام پارچه ویسکوز تیپ لاکرا، این پارچه مصرف زیادی در بین تولیدکنندگان و فعالان صنعت مد و پوشاک دارد.

پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری مستقیما از کارخانه در بازار آنلاین بافت مارت ارائه می شود. این پارچه ساخت ایران است. از نخ و مواد اولیه مرغوب جهت بافت این پارچه توسط ماشین های بافندگی پیشرفته استفاده می شود.

بافت مارت خرید پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری را برای شما آسان نموده است. این پارچه در رنگ بندی متفاوت با توجه به سفارش مشتری تکمیل می گردد. پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری به صورت طاقه ای و عدلی ارائه می گردد. مشاوران بافت مارت آماده پاسخ به سوالات شما می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

توضیحات تکمیلی

وزن 20 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

جدیدترین محصولات